
Zdražilo jízdné v olomoucké MHD. Rovnou o pět korun
Olomouc – Ode dneška, neděle 1. června, čeká obyvatele Olomouce i návštěvníky města ne zrovna…
foto: Archiv HV
16. 04. 2021 - 10:35
Olomoucká kampaň z loňského roku, cílící na turisty a sloganem "... to musíte" uspěla i v celorepublikové konkurenci. Podle odborné poroty Velké ceny cestovního ruchu je třetí nejlepší a získala tak bronz.
Vyhlášení výsledků proběhlo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu.
„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla v tiskové zprávě náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Olomouc v kampani vsadila na jednoduchý slogan "... to musíte" a následně jednoduchý vizuál s doplňujícími slovy jako vidět, zažít, ochutnat.
Podle Zaleské se už město připravuje na letošní kampaň. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Na olomouckých vypadovkách se tak brzy objeví nové vítací tabule a spustí se i nový turistický web.
Zdroj: Olomouc.eu
Olomouc – Ode dneška, neděle 1. června, čeká obyvatele Olomouce i návštěvníky města ne zrovna…
Olomouc - Dnes se teploty konečně vyšplhaly nad 25 stupňů a od neděle začíná v centru Olomouce…
Olomouc - Centrum Olomouce opět oživila zajímavá instalace. Ve čtvrtek 29. a v pátek 30. května…
Stovky masožravých rostlin, největší kolekce úchvatných rosnatek ze celou historii výstavy,…
Přerov – Přerovský magistrát rozhodl o tom, že společnost Olma nesmí blokovat výstavbu východního…
Očekávání odborníků byla opatrná, přesto jsou výsledky parádní. Spolek Naše historie spolu s Muzeem…